9 Aralık 2005 10:45

Kurtlar'ın Yıldızları

Stone ve Garcia vadide

Kurtlar Vadisi dizisinin Hollywoodlu yıldızları Türk televizyonlarına taşıyacağına dair dedikodular uzun zamandır devam ediyordu. CNN Türk'ün bildirdiğine göre dedikodular gerçek oldu ve Sharon Stone ile Andy Garcia dizinin iki bölümü için çekimlere başladı.Stone'un bir mafya patroniçesini canlandıracağı dizide Garcia'da onun sadist eşi olarak karşımıza çıkacak.Çekimler için Los Angeles'a giden yönetmen Serdar Akar'a dizinin başrol oyuncusu Necati Şaşmaz da eşlik etti. Aslında Stone ile Ağustos ayında anlaşılmış bile ancak anlaşma gereği güzel yıldıza konuşma yasağı getirilmiş. Aynı yasak şu anda Garcia için de uygulanıyor.Dizinin fanlarının Polat Alemdar'ı iki yıldızla aynı karede görebilmek için sabırsızlıkla bekleyeceğine şüphe yok.
Yorumlar
  • bence dizinin senaryosu gayet güzeldi.ama çekim kalıtesi vb gibi etkenler yüzünden kalıtesi dahada düştü.ben diziyi severek izliodum.ama nedense dizi çok fazla tartırsmaya neden oldu.bence beklenılen ilgili gormedi

  • ya sormasi ayip bu kanal d de kurtlar vadisi ırak ın boyna fragmanı dönerken, bu yılın gişe rekorunu belki 10 milyon izleyiciyle kıracak olan filmin fragmanını bırak tek bir haberi bile neden yok anlamış değilim?

  • ya arkadaşlar siz ne biçim insanlarsınız ki onlarca yıldır süregelen kendini aşağılama, milletini aşağılama kültürü ve benliğiyle alay etme saçmalığından kurtulamıyorsunuz. Bir kere bir gerçek var ki Kurtlar vadisi şuana kadar çekilen dizilerin hepsinden daha fazla emek sarfedilerek hazırlanmış, üzerinde düşünülmüş, gerektiğinde para harcanmış bir dizi. İnsanların bu diziyi bu kadar çok sevöesini içinde şiddet unsurlarının bulunmasına bağlayan zihniyeti anlamıyorum çünkü yeri geldiğinde öyle hoş, uzun ve derin diyaloglar var ki buna öyle toplumun alt kesimleri sırf birileri ölüyor diye katlanmazdır. Hele içinde şiddet var yayınlanmasın diyenleri hiç anlamıyorum çünkü birçok ulusal kanalda haftanın belirli günleri özellikle şiddet içeren yabancı filmler sürekli yayınlanıyor ama bunlarla ilgili tek bir laf bile edilmiyor.Bu dizi hakkında konuşmuyorum, ama lütfen bizim yapımlarımızla ilgili eleştirileriniz yaparken biraz daha insaflı ve mantıklı olun. Bi düşünün kaç tane hollywood filminde affedilmeyecek kadar salakça hatalar gördünüz de görmezden geldiniz hadi hadi söyelyin çekinmeyin kendinize yalan söylemekten vazgeçin belki hatırlamıyorsunuz bile çünkü o kadar onların doğruluğunu ve başarılı olmalarını tekrar tekrar kabul etmişsiniz ki içinizde artık onlara toz kondurmuyorsunuz.Dizi için özensiz çekildi demiş bazı arkadaşlar. Özensiz diye bahsettiğiniz kısım neydi acaba nasıl anlıyorsunuz özensiz olduğunu ben anlayamadım çünkü dizide arasıra bahsedilen geri dönüşlerde karakterin gençliğini göstermek için bile ona çok benzeyen birinin bulunmuş olması o dizi için özensiz dediğimde beni utandıracak kadar üzerinde düşünülmüş bir incelik bir kere bu işin hollywood un en pahalı yapımlarında bile çok elden atma yapıldığını biliyoruz.Kimi arkadaşlar da Necati Şaşmazın çok kötü oynadığını söylüyor. dorğrusunu isterseniz bu eleman bu dizideki en kötü oyuncu diyebilirim ama kendini çok geliştirdiğini de kabul etmek gerekir. Ama bu oyuncuyu eleştirirken bu kadar acımasız olmaya gerek yok ki ona bakarsanız titanic filmi tonla oscar aldı ama Kate Back. denen ahtun filimin içiene etmiş oraya bizim köylü güzellerinden birini bile koysaydık daha ii oynardı ama yine de bu titanic filmini kötü yapmıyor öyle değil mi.Ayrıca sharon stone ve andy nın bu dizide oynaması bir bakıma yönetmenin ya da yapımcıların hikayeye ne kadar değer verdiğini gösteriri bence çünkü orda öyle biri oynamalıydı ve oynuyor yoksa bu işi takma sakalla falan halletmek gibi bişey olurdu.Kurtlar vadisine ve türk sinemasına başarılar, Emret komutanım ve içinde bolca çingene bulunduran seviyesiz, ıhlamurlu kavaklı aşklı meşkli diğer içiboş dizilere ve bunlara yapanlara da Allah akıl fikir versin diyorum

  • arkadaşlar.. Bende bu diziyi severek izliyorum ama dizinin geneline baktığınızda taklitden öteye gidemiyor.. Bİr iki örnek vercek olursak,yüzünün değiştirilip, bide bunu bilenlerin ölmesi Face of Face, Kripteks olayı Da Vinci Şifresinden, tabutta içinde başka bir ülkede uyanma olayı Game adlı filmden, Matrixden çalınma sahneler..., cep telfonlarını izleme falan gibi duran merkez, Devlet Düşmanı adlı filmden, ve şu anda aklıma gelmeyen bir kaç sahne daha.. genelde bunları ısıtıp seyirciye sunuyorlar. ama yine de seyirciyi etkilemeye başarıyorlar..

  • kardeşim sen koskoca garcia'sın, ne diye özen bezen gösterilmeyen bi dizide oynuyon ya..bi de dizi, sinema filmi olsa canım yanmayacak.. sayın garcia profesyonel oyuncu necati şaşmaz karşısında baya bi zorlanır herhalde:P ya şerın sen de bi acaipsin ya..noldu kızım işin mi yoktu..bölüm başına milyon dolarlar alan dizi bu kadar kötü olsun,o da çok ilginç tabii... oytun özer

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Mynet.com sorumlu tutulamaz.

Artık sinema biletinizi cep telefonunuzdan satın alabileceğinizi biliyor musunuz?

Son Haberler

Artık sinema biletinizi cep telefonunuzdan satın alabileceğinizi biliyor musunuz?

Mynet Sinema, vizyondaki filmler hakkında detaylı bilgi edinebileceğiz, filmlerin seans ve gösterimde olduğu salon bilgilerini kolayca öğrenebileceğiniz, güncel haberleri takip edebileceğiz, kullanıcıların içerik paylaşabildiği kapsamlı bir sinema sitesidir. Kullanıcılar siteye; film, oyuncu, yönetmen, teknik ekip(yapımcı, müzik, vs..) gibi alanlarda bilgi ekleyebilir, filmler için fotoğraflar ve fragmanlar yükleyebilir, kişisel listelerini oluşturabilir.

İletişim Kurumsal Yardım Üyelik Yasal Uyarı

Copyright © MYNET A.Ş. Telif Hakları MYNET A.Ş.'ye Aittir